Thursday 22 December 2011

Cara Memohon Pinjaman

Salam Hormat di Hari Jumaat Yang Mulia,

Kebelakangan agak sibuk menguruskan pelanggan-pelanggan. Terima kasih semua! U rock my world! :)
Berikut cara berurusan dengan saya.

1) Semak Senarai Majikan anda, jika ada mulakan bertanya!
2) Hubungi saya melalui telefon, email atau FB utk pertanyaan / pengiraan kasar.
3) Jika setuju, emailkan payslip YANG TELAH DICROSS DAN DITUTUP 4 DIGiT TERAKHIR NO IC. 
4) Selepas pengiraan detail dilakukan, saya akan 'deal kali ke 2'
5) Dah setuju, bgi alamat tuan/puan utk poskan borang atau setkan appointment face2face dgn saya.
6) Sediakan dokumen2 dan cop pengesahan seperti yg dikehendaki, poskan / serahkan balik borang kepada saya.
7) Tggu dengan sabar semasa proses permohonan berlaku ( 3hari - 4 minggu bergantung pada tempat loan dan masalah anda)
8) Dah masuk duit, tggu 1-4minggu untuk mendapatkan extra money dari saya.
9) Semudah A B C, PALING PENTING IALAH KEJUJURAN.

Ungkapan Famous : Saya nak loan cepat. Urgent nk bayar itu ini. - Silalah ke bank berdekatan tempat anda.   :)

No comments:

Post a Comment